ÖTBŐL 1
Kvízjátékok új formáját mutatjuk be, aminek keretein belül munkatársaival csapatokban versenyeznek, egymással. A program különlegessége, hogy a csapatok mindig ÖT témakör között választhatnak, amik magukban rejtik a feladatok különlegességét: lesz olyan, amelyik ügyességről, gyorsaságról, logikáról, vagy akár meglepetésről szól.
Időtartama: kb. 1-2 óra
Javasolt létszám: 5-100 főig
HUMOR – SZÓRAKOZÁS – KÖZÖS ÉLMÉNY – VERSENY - KIKAPCSOLÓDÁS
Kvízjátékok új formáját mutatjuk be, aminek keretein belül munkatársaival csapatokban versenyeznek, egymással. A program különlegessége, hogy a csapatok mindig ÖT témakör között választhatnak, amik magukban rejtik a feladatok különlegességét: lesz olyan, amelyik ügyességről, gyorsaságról, logikáról, vagy akár meglepetésről szól. Célunk, hogy kollegáival egy
kötetlen helyzetben, önfeledt ismerjék jobban meg egymást.
Program formája:
Vidám logikai és ügyességi vetélkedő, ültetett formában. Minden játékosnak fontos szerepe van csapata előrejutásában. A feladatokban kipróbálhatják logikai, ügyességi képességeiket, valamint ál
talános ismereteiket.
A játékszabály:
Legjobban a Rózsa György, kapcsoltam és a tévéből ismert activity műsor kombinációjára hasonlító csoportos játék.
• Kredit:
Minden csapat azonos induló kredittel (tőkével) kezdi meg a játékot. Ennek célja a licitálás lehetősége. A kredit értékének növelése a helyes megoldás. Az nyer, aki a legtöbb a kreditet éri el. Minden csapat maga dönti el, mennyit kockáztat a kreditéiből.
• Feladatok:
A műsorvezető először meghatározza a témakört: „most a művészetről kérdezek” -Minden csapat a témakör után licitál. A témakör kérdését először csak egy, a sorban következő csapatnak teszi fel. Ha megadott időn belül nem tud válaszolni, akkor a licitek nagyságának sorrendjében kérdezi meg a többi csapatot a megoldásról. Ha valaki nem tudja a helyes választ, akkor elveszíti a licit értékét.
Program menete:
A játékvezető a résztvevőket több csapatra osztja. A csapatok egy-egy asztalnál foglalnak helyet. A feladatokat projektor segítségével vetítjük ki. A logikai és fejtörő feladatok mellett kisebb mozgásigényű játékokra is sor kerül.
A program tartalmi elemei:
1. Kvíz
• Film kvíz
• Zene kvíz
• Rekord kvíz
• Sport kvíz
• Művészeti kvíz
• Történelmi kvíz
2. Leg-leg-leg
• Legmagasabb embertorony
• Leghosszabb papírlánc
• Legfrappánsabb vers
• Legjobb színielőadás
3. Logikai és fejtörő játékok
• Gyufaiskola
• Szóról szóra
• Fokról fokra
4. Rejtvény
• Szórejtvény
• Képrejtvény
5. Activity
• Mutogatás
Program időigénye: 1 – 2 óra
Helyigénye: nagyterem
Aktivitás, terhelés: közepes